Přidejte si k půjčce také Provi Pojištění

Provi Pojištění

Pokud se vám přihodí něco nečekaného, postaráme se o vás. K půjčce od Providentu si můžete sjednat i Provi Pojištění. Získáte tak finanční kompenzaci během pracovní neschopnosti či jiných zdravotních obtíží a asistenční služby, které vám pomůžou nepříjemnou situaci lépe zvládnout. Provi Pojištění vás jistí po celou dobu splácení půjčky.

Profesor a pojištění

Na co se Provi Pojištění vztahuje?

Zlomeniny

Zlomeniny

Pojistné plnění až 40 000 Kč

Hospitalizace a rekonvalescence

Hospitalizace a rekonvalescence

Pojistné plnění až 12 000 Kč

Pracovní neschopnost

Pracovní neschopnost

Pojistné plnění až 21 000 Kč

Úhrada pozůstalým

Úhrada pozůstalým

Pojistné plnění jednorázově 20 000 Kč

Závažné onemocnění

Závažné onemocnění

Pojistné plnění až 20 000 Kč

Unikátní asistenční služby

Unikátní asistenční služby

Pro vás, pro vaši rodinu nebo pro seniory u Provi Pojištění Plus, Rodina nebo Senior

Jaké balíčky Provi Pojištění si můžete sjednat?

Provi Pojištění vychází vstříc vašim potřebám. Pomůže vám během tíživých událostí, které se týkají vašeho života a zdraví. V každém z balíčků jsou pro zlomeniny a hospitalizaci taky pojištěny všechny vaše děti. Pro vás, celou vaši rodinu, ale také speciálně pro seniory pak máme na míru navržené asistenční služby, které jinde nedostanete.

Provi Pojištění ZÁKLAD

Provi Pojištění Základ

Kdo si může pojištění sjednat?

Fyzická osoba ve věku 18–79 let, která:

  • uzavřela Smlouvu o půjčce,
  • není invalidní (tedy nemá přiznán invalidní důchod).

OSVČ zákazník si musí platit veřejné/dobrovolné nemocenské pojištění, aby mohl získat kompenzaci i za pracovní neschopnost následkem nemoci nebo úrazu.

Pojištění můžete sjednat maximálně ke dvěma smlouvám.

Cena pojištění: 37 Kč týdně/159 Kč měsíčně

Krytá rizika Zákazník Děti zákazníka
Zlomeniny Ano Ano
Hospitalizace a rekonvalescence Ano Ano
Pracovní neschopnost Ano Ne
Smrt Ano Ne
Typ krytí / Účel krytí Definice Pojistné plnění
Zlomeniny Lze využít při úrazu. 7 000 – 20 000 Kč (dle skupiny zlomenin)
Max. 40 000 Kč
Hospitalizace a rekonvalescence Lze využít při úrazu a nemoci, odkladná doba 1 den, mezi dvěma pojistnými událostmi musí uběhnout 3 měsíce. 600 Kč/den
Max. 12 000 Kč / 20 dní
Pracovní neschopnost Lze využít při úrazu a nemoci, odkladná doba 7 dnů, mezi dvěma pojistnými událostmi musí uběhnout 6 měsíců. 350 Kč/den
Max. 21 000 Kč
Smrt Úhrada pozůstalým v případě smrti následkem úrazu nebo nemoci. Jednorázově 20 000 Kč

Více informací o Pojištění Základ najdete zde.

Kompletní informace a podmínky pro Provi Pojištění Základ najdete zde.

Provi Pojištění PLUS

Provi Pojištění Plus

Kdo si může pojištění sjednat?

Fyzická osoba ve věku 18–64 let, která:

  • uzavřela Smlouvu o půjčce (dosažením věku 65 let pojištění trvá nadále do řádné splatnosti půjčky),
  • není invalidní (nebyl přiznán invalidní důchod).

OSVČ zákazník si musí platit veřejné/dobrovolné nemocenské pojištění, aby mohl získat kompenzaci i za pracovní neschopnost následkem nemoci nebo úrazu.

Pojištění můžete sjednat maximálně ke dvěma smlouvám.

Cena pojištění: 54 Kč týdně/227 Kč měsíčně

Krytá rizika Zákazník Děti zákazníka
Zlomeniny Ano Ano
Hospitalizace a rekonvalescence Ano Ano
Pracovní neschopnost Ano Ne
Smrt Ano Ne
Závažné onemocnění Ano Ne
Zdravotní asistence Ano Ne
Typ krytí / účel krytí Definice Pojistné plnění
Zlomeniny Lze využít při úrazu. 7 000 – 20 000 Kč (dle skupiny zlomenin)
Max. 40 000 Kč
Hospitalizace a rekonvalescence Lze využít při úrazu a nemoci, odkladná doba 1 den, mezi dvěma pojistnými událostmi musí uběhnout 3 měsíce. 600 Kč/den
Max. 12 000 Kč / 20 dní
Pracovní neschopnost Lze využít při úrazu a nemoci, odkladná doba 7 dnů, mezi dvěma pojistnými událostmi musí uběhnout 6 měsíců. 350 Kč/den
Max. 21 000 Kč
Smrt Úhrada pozůstalým v případě smrti následkem úrazu nebo nemoci. Jednorázově 20 000 Kč
Závažné onemocnění Stanovení diagnózy závažného onemocnění nebo provedení lékařského zákroku: Akutní infarkt myokardu, Cévní mozková příhoda, Zhoubné novotvary, Konečná fáze selhání ledvin, Bypass srdečních (věnčitých) tepen. 20 000 Kč/smlouva o úvěru
Max. 40 000 Kč bez ohledu na počet úvěrů
Lékař na telefonu Konzultace zdravotního stavu na úrovni praktického lékaře. Doporučení lékaře k dalšímu postupu/vystavení lékařské zprávy nebo e-receptu. Dostupnost v pracovních dnech od 8 do 18 hod.
E-recept Lékař na telefonu vystaví v případě potřeby pro zákazníka e-recept. Neomezeně
Nadstandardní ubytování ve zdravotnickém zařízení Zpětné proplacení nadstandardního ubytování při hospitalizaci (neodkladný lékařský zákrok). Max. 1 250 Kč/den
Max. 10 000 Kč/událost/rok
Pojištění doplatků za léky Proplacení doplatku za léky na předpis (po hospitalizaci a do 21 dni od ukončení hospitalizace). Max. 5000 Kč/událost
Max. 10 000 Kč/rok
Doprava do/ze zdravotnického zařízení Zajištění/zpětné proplacení dopravy pojištěného (do 21 dní od ukončení hospitalizace v min. délce 48 h). Max. 5 000 Kč/událost
Max. 2 události/rok
Finanční kompenzace za pobyt v nemocnici Proplacení v případě hospitalizace min. 6 dní nepřetržitě. Max. 5 000 Kč/událost
Max. 1 událost/rok
Asistence pro nákup potřeb do domácnosti Proplacení nákladů za dopravu nákupu běžné potřeby (po hospitalizaci a do 28 dní po ukončení hospitalizace). Max. 1 x týdně
Max. 4 týdny/událost
Max. 2 události/rok

Více informací o Pojištění Plus najdete zde.

Kompletní informace a podmínky pro Provi Pojištění Plus najdete zde.

Provi Pojištění RODINA

Provi Pojištění Rodina

Kdo si může pojištění sjednat?

Fyzická osoba ve věku 18–64 let, která:

  • uzavřela Smlouvu o půjčce (dosažením věku 65 let pojištění trvá nadále do řádné splatnosti půjčky),
  • není invalidní (nebyl přiznán invalidní důchod).

OSVČ zákazník si musí platit veřejné/dobrovolné nemocenské pojištění, aby mohl získat kompenzaci i za pracovní neschopnost následkem nemoci nebo úrazu.

Pojištění můžete sjednat maximálně ke dvěma smlouvám.

Cena pojištění: 64 Kč týdně/269 Kč měsíčně

Krytá rizika Zákazník Manžel/ka
Registrovaný partner/ka
Děti zákazníka
Zlomeniny Ano Ne Ano
Hospitalizace a rekonvalescence Ano Ne Ano
Pracovní neschopnost Ano Ne Ne
Smrt Ano Ne Ne
Závažné onemocnění Ano Ne Ne
Zdravotní asistence Ano Ano Ano
Typ krytí / účel krytí Definice Pojistné plnění
Zlomeniny Lze využít při úrazu. 7 000 – 20 000 Kč (dle skupiny zlomenin)
Max. 40 000 Kč
Hospitalizace a rekonvalescence Lze využít při úrazu a nemoci, odkladná doba 1 den, mezi dvěma pojistnými událostmi musí uběhnout 3 měsíce. 600 Kč/den
Max. 12 000 Kč / 20 dní
Pracovní neschopnost Lze využít při úrazu a nemoci, odkladná doba 7 dnů, mezi dvěma pojistnými událostmi musí uběhnout 6 měsíců. 350 Kč/den
Max. 21 000 Kč
Smrt Úhrada pozůstalým v případě smrti následkem úrazu nebo nemoci. Jednorázově 20 000 Kč
Závažné onemocnění Stanovení diagnózy závažného onemocnění nebo provedení lékařského zákroku: Akutní infarkt myokardu, Cévní mozková příhoda, Zhoubné novotvary, Konečná fáze selhání ledvin, Bypass srdečních (věnčitých) tepen. 20 000 Kč/smlouva o úvěru
Max. 40 000 Kč bez ohledu na počet úvěrů
Lékař na telefonu Konzultace zdravotního stavu na úrovni praktického lékaře. Doporučení lékaře k dalšímu postupu/vystavení lékařské zprávy nebo e-receptu. Dostupnost v pracovních dnech od 8 do 18 hod.
E-recept Lékař na telefonu vystaví v případě potřeby pro zákazníka e-recept. Neomezeně
Nadstandardní ubytování ve zdravotnickém zařízení Zpětné proplacení nadstandardního ubytování při hospitalizaci (neodkladný lékařský zákrok). Max. 1 250 Kč/den
Max. 10 000 Kč/událost/rok
Pojištění doplatků za léky Proplacení doplatku za léky na předpis (po hospitalizaci a do 21 dni od ukončení hospitalizace). Max. 5000 Kč/událost
Max. 10 000 Kč/rok
Doprava do/ze zdravotnického zařízení Zajištění/zpětné proplacení dopravy pojištěného (do 21 dní od ukončení hospitalizace v min. délce 48 h). Max. 5 000 Kč/událost
Max. 2 události/rok
Finanční kompenzace za pobyt v nemocnici Proplacení v případě hospitalizace min. 6 dní nepřetržitě. Max. 5 000 Kč/událost
Max. 1 událost/rok
Asistence pro nákup potřeb do domácnosti Proplacení nákladů za dopravu nákupu běžné potřeby (po hospitalizaci a do 28 dní po ukončení hospitalizace). Max. 1 x týdně
Max. 4 týdny/událost
Max. 2 události/rok

Více informací o Pojištění Rodina najdete zde.

Kompletní informace a podmínky pro Provi Pojištění Rodina najdete zde.

Provi Pojištění SENIOR

Provi Pojištění Senior

Kdo si může pojištění sjednat?

Fyzická osoba ve věku 65–79 let, která:

  • uzavřela Smlouvu o půjčce,
  • není invalidní (tedy nemá přiznán invalidní důchod)

Pojištění můžete sjednat maximálně ke dvěma smlouvám.

Cena pojištění: 60 Kč týdně/254 Kč měsíčně

Krytá rizika Zákazník Děti zákazníka
Zlomeniny Ano Ano
Hospitalizace a rekonvalescence Ano Ano
Pracovní neschopnost Ne Ne
Smrt Ano Ne
Závažné onemocnění Ne Ne
Zdravotní asistence Ano Ne
Typ krytí / účel krytí Definice Pojistné plnění
Zlomeniny Lze využít při úrazu. 7 000 – 20 000 Kč (dle skupiny zlomenin)
Max. 40 000 Kč
Hospitalizace a rekonvalescence Lze využít při úrazu a nemoci, odkladná doba 1 den, mezi dvěma pojistnými událostmi musí uběhnout 3 měsíce. 600 Kč/den
Max. 12 000 Kč / 20 dní
Pracovní neschopnost Lze využít při úrazu a nemoci, odkladná doba 7 dnů, mezi dvěma pojistnými událostmi musí uběhnout 6 měsíců. 350 Kč/den
Max. 21 000 Kč
Smrt Úhrada pozůstalým v případě smrti následkem úrazu nebo nemoci. Jednorázově 20 000 Kč
Lékař na telefonu Konzultace zdravotního stavu na úrovni praktického lékaře. Doporučení lékaře k dalšímu postupu/vystavení lékařské zprávy nebo e-receptu. Dostupnost v pracovních dnech od 8 do 18 hod.
E-recept Lékař na telefonu vystaví v případě potřeby pro zákazníka e-recept. Neomezeně
Druhý lékařský názor Odborné medicínské posouzení dosavadní léčby vážného onemocnění zákazníka a doporučení možných variant dalšího lékařského postupu. Neomezeně
Asistence všeobecné sestry Péče kvalifikované sestry o zákazníka po zákrocích, příhodách, úrazech:
  • Užívání předepsané medikace (aplikace injekcí)
  • Kontroly zdravotního stavu zákazníka (měření a kontrola glykemie)
  • Cvičení pro seniory (rehabilitační cvičení, cvičení po zákrocích)
  • Tréninky soběstačnosti
Maximální plnění je 15 000 Kč/rok v součtu všech událostí
Asistence pro nákupy potravin a hygienických pomůcek Zprostředkování zajištění a dovezení nákupu běžných potravin a hygienických potřeb pro dvoučlennou rodinu na 1 týden. Cenu nákupu si platí zákazník.
Úklid domácnosti Zajištění úklidu domácnosti zákazníka po hospitalizaci.
Family Manager Zajištění konzultace zákazníka s fyzioterapeutem/psychologem prostřednictvím videohovoru nebo chatu.
Doprava do/ze zdravotnického zařízení, či ordinace lékaře Zajištění/Zpětné proplacení dopravy pojištěného (do 21 dní od ukončení hospitalizace v min. délce 48 h).

Více informací o Pojištění Senior najdete zde.

Kompletní informace a podmínky pro Provi Pojištění Senior najdete zde.

Jak funguje nové Provi Pojištění?

Při sjednávání půjčky si zároveň sjednejte i pojištění. My ho pak rovnou zahrneme do vaší splátky a pojištění budete po celou dobu splácení půjčky.

Pojistnou událost pak stačí nahlásit našim smluvním pojišťovnám MetLife nebo Axa.

  • V případě zlomeniny, hospitalizace a rekonvalescence, pracovní neschopnosti, úmrtí nebo závažného onemocnění se obracejte na pojišťovnu Metlife.
  • V případě využití asistenčních služeb se obracejte na pojišťovnu Axa.

Všechny druhy pojistných událostí jsou barevně rozlišeny v tabulkách jednotlivých balíčků Provi Pojištění. Podle toho přesně zjistíte, na kterou z pojišťoven se obrátit.

Při delší hospitalizaci se můžete obrátit dokonce na obě pojišťovny, a to v případě, že máte sjednané Provi Pojištění Plus nebo Rodina. Peníze za pojistnou událost pak dostanete od obou.

Jak postupovat u pojišťovny MetLife?

  1. Pojišťovnu MetLife kontaktujte telefonicky, e-mailem nebo písemně. Kontakty najdete na konci stránky. Pojistnou událost můžete také oznámit přímo na jejích webových stránkách.
  2. E-mailem nebo klasickou poštou vám pojišťovna zašle všechny potřebné formuláře.
  3. Vše vyplňte a spolu s ofocenými doklady pojišťovně zašlete zpět. Pokud budete s vyplněním formulářů potřebovat pomoct, na infolince pojišťovny vás bude čekat operátorka každé pondělí až pátek od 8 do 16 hodin.
  4. O výsledku šetření a částce plnění vás pojišťovna informuje písemně
  5. Pojistné plnění vám potom zašle přímo na účet nebo poštovní poukázkou.

Jak postupovat u pojišťovny Axa?

  1. Kontaktujte pojišťovnu Axa telefonicky nebo e-mailem a obdržíte podrobné instrukce. Kontakty najdete na konci stránky.
  2. Jakmile pojišťovně dodáte potřebné dokumenty, provede veškerá nezbytná šetření a o jejich výsledku a částce plnění vám dá vědět.
  3. Asistenční služby vám pojišťovna poskytne ihned poté, co ověří, že na ně máte nárok.

Od kdy a do kdy platí Provi Pojištění?

Vznik a doba trvání pojištění

Pojištění začíná platit následující den po podpisu Smlouvy o půjčce. Platí se týdně nebo měsíčně a trvá po celou dobu vašeho úvěru.


Zánik pojištění

Pojištění končí, pokud nastane některá z těchto situací:

  • Splatíte celou půjčku (standardně, předčasně, při refinancování).
  • Překročíte splatnost půjčky nebo odpisu.
  • Od půjčky a pojištění odstoupíte v zákonné lhůtě.
  • Uplynutím výpovědní lhůty po vypovězení smlouvy o pojištění k půjčce.
  • Je vám přiznána invalidita a invalidní důchod.
  • Dosáhnete 80 let věku, případně nastane úmrtí.

Kontakty

Společnost Metlife

Kontakt pro řešení pojistných událostí



MetLife Europe d.a.c

Purkyňova 2121/3

110 00 Praha 1

Tel.: +420 227 111 000 (po–čt 8–16 hod., pá 8–15:30 hod.)

E-mail: info@metlife.cz

webové stránky – hlášení pojistné události

Společnost AXA

Kontakt pro řešení pojistných událostí



Tel.: +420 272 099 959

E-mail: provipojisteni@axa-assistance.cz

Všechny dokumenty a podrobné informace související s Provi Pojištěním naleznete zde.