10. 10. 2023

Podzim ve znamení (nejen) energetických úspor

Provident v nové kampani reflektuje současnou situaci domácností

Společnost Provident Financial spouští ve středu 11. října podzimní komunikační kampaň, která vychází z aktuálních potřeb zákazníků a jejím hlavním motivem je financování drobných investic do energeticky úsporných řešení v domácnosti. V reakci na současnou ekonomickou situaci a všudypřítomné zdražování lidé celkem přirozeně hledají cesty, jak a kde v domácnosti ušetřit.

Také zákazníci Providentu postupně mění své finanční chování a spotřebitelské úvěry stále častěji využívají k financování drobných vylepšení domácnosti, která jim mohou dlouhodobě snížit provozní náklady. „Pozorujeme, že naši zákazníci častěji řeší způsoby, jak zlevnit provoz domácnosti. V souvislosti s aktuální ekonomickou situací i horší dostupností úvěrů na bydlení proto stále více lidí využívá menší půjčky na financování drobných oprav, rekonstrukcí i investic do snížení spotřeby energií,” uvádí k nákupnímu chování Petr Javůrek finanční analytik z Providentu.

Spot, v němž k divákům opět promlouvá ambasador značky, herec Martin Písařík, je jedním ze dvou, které se v aktuální kampani objeví. Oba jsou přitom pokračováním platformy „Bubliny“, která vznikla v loňském roce pod taktovkou stejného produkčního týmu. Bubliny mají vyjadřovat transparentnost, srozumitelnost a flexibilitu, tedy benefity, které zákazníci spojují s půjčkou od Providentu. „V nové komunikaci Providentu jsme se snažili reflektovat zodpovědné úvěrování, které je v současné ekonomické situaci důležité brát v potaz. Plně v souladu s claimem "Na půjčky s rozumem" proto ukazujeme, že rozumná půjčka může lidem pomoci třeba dlouhodobě snížit náklady domácnosti,“ doplňuje Karolína Trávničková ze strategického týmu Publicis.

„Konceptem nové kampaně reagujeme na změny na trhu v posledním roce, a to nejen podobou TV spotu, ale také v úpravě naší produktové nabídky. K hlavnímu akvizičnímu produktu Půjčka 10+1, se kterou zákazník splácí půjčku 10 měsíců a přeplatí pouze 1 splátku, jsme nyní přidali možnost odložit si až 2 splátky na později. Tím se snažíme reagovat na větší poptávku zákazníků po flexibilitě splácení a ujištění, že jim poskytovatel půjčky vyjde vstříc, když je třeba,“ uvádí Vladimíra Vagenknecht, manažerka marketingové komunikace z Providentu.

Za konceptem nové kampaně, která se na televizních obrazovkách začne objevovat od 11. října 2023, stojí kreativní agentura Publicis. Produkce se chopila agentura Up&Up, postprodukce pak UPP. Natáčení spotu probíhalo v červenci ve městě Slaný pod taktovkou režiséra Mika Samira, který stojí třeba za seriálem Iveta nebo snímkem Buď chlap!

Link na spot: Ušetřete s Půjčkou 10+1 - YouTube

Stáhnout