Powered by Smartsupp
Kariéra Volejte zdarma 800 148 148
  • Půjčka Provident
  • Půjčka Jednoročka
  • Provi Pojištění
  • Proč Provident
    • Online Půjčka Creditea

      Online Půjčka Creditea

      Online půjčka od Providentu, kterou vyřídíte na pár kliknutí a plně online. Až 130 000 Kč k vám dorazí do 15 minut od schválení.

    • Garance celkové ceny

      GARANCE CELKOVÉ CENY

      U Půjčky Provident s balíčkem Plus předem víte, kolik zaplatíte. Ani při menších potížích se splácením nehradíte upomínky, smluvní pokuty nebo zákonný úrok z prodlení.

    • Licencovaná společnost

      LICENCOVANÁ SPOLEČNOST

      Provident je licencovaná společnost Českou národní bankou. Licence je zárukou důvěryhodnosti, odborné způsobilosti a nastavení jasných pravidel, tedy kvality, kterou prokazujeme už přes 20 let.

    • Naše závazky vůči zákazníkům

      Naše závazky vůči zákazníkům

      Seznamte se s našimi závazky a hodnotami, které jsou základem férového a transparentního partnerství mezi námi a vámi.

  • O nás
    • O společnosti

      O společnosti

      Provident Financial s.r.o. působí na českém trhu již od roku 1997 a za tu dobu využilo naše produkty více než 1 000 000 zákazníků.

    • Aktuality z Providentu

      Aktuality z Providentu

      Spousta tipů, jak ušetřit, právní poradna, příběhy z Providentu i zajímavosti ze světa financí na jednom místě.

    • Napsali o Neviditelných

      Napsali o Neviditelných

      1,3 milionu Čechů je Neviditelných Společensky odpovědným projektem Provident Financial s. r. o. mapuje důsledky neviditelnosti a přichází s návrhy opatření, která situaci zlepší. Všichni lidé si zaslouží férový přístup a rovné podmínky a díky tomuto projektu budou Neviditelní nejen konečně vidět, ale i slyšet.

    • Napsali o nás

      Napsali o nás

      O Providentu se můžete pravidelně dočíst v různých médiích.

    • Kariéra v Providentu

      Kariéra v Providentu

      Chcete patřit mezi nás? Stačí odpovědět na nabízené pozice a zapadnout mezi naši sehranou posádku. Práce s úsměvem čeká!

    • Pro média

      Pro média

      Tiskové zprávy a kontakty pro média.

    • Kontakty

      Kontakty

      Ať už budete potřebovat cokoliv, jsme tu pro vás. Můžete nám napsat i zavolat.

  • Kariéra v Providentu

Etický kodex

Etické podnikání je naší prioritou

Kodex je postaven na hodnotách naší společnosti, kterými jsou otevřenost, odpovědnost a respekt. Upravuje naše vztahy například se zákazníky, vládními i nevládními organizacemi nebo s našimi obchodními partnery. Kodex mimo jiné říká, že Provident vždy své zákazníky informuje o všech podmínkách půjčky včetně práva na odstoupení od smlouvy a garantuje, že informace našich zákazníků zůstanou důvěrné. Níže se můžete podívat na nejdůležitější zásady, ke kterým se v našem etickém kodexu zavazujeme.

Naše etické chování hodnotí kladně i Evropská komise. „Oceňujeme přístup Providentu k etickému úvěrování a jsme rádi, že podpořil osvětovou kampaň Evropské komise,“ řekl Martin Stašek, mluvčí českého zastoupení EK.

Zaměstnanci

Všichni zaměstnanci pracují v prostředí, které je v souladu s veškerou pracovní legislativou i mezinárodním právem.
Provident navíc:

  • poskytuje příležitosti k osobnímu rozvoji a kariérnímu růstu;
  • uvědomuje si nutnost rovnováhy mezi pracovním a osobním životem;
  • žádným způsobem zaměstnance nediskriminuje;
  • nabízí spravedlivou a konkurenceschopnou odměnu i přiměřenou pracovní dobu.

Obchodní zástupci

Při poskytování půjček zákazníkům a výběru splátek spolupracujeme s obchodními zástupci. Obchodní zástupci jsou „tváří“ naší společnosti, protože právě s nimi se naši zákazníci setkávají nejčastěji. Proto je důležité, aby i oni dodržovali ve své činnosti hodnoty Providentu.
Obchodním zástupcům:

  • poskytujeme spravedlivé zacházení a respekt;
  • poskytujeme rady, jak plnit očekávání zákazníků a rozvíjet své podnikání;
  • radíme pozitivním a odpovědným způsobem;
  • nabízíme trvalý a oboustranně výhodný profesionální vztah.

Zákazníci

Náš úspěch je závislý na schopnosti získat a udržet si důvěru našich zákazníků. Korektní jednání se zákazníky a odpovědné půjčování jsou stále důležitější pro všechny poskytovatele finančních služeb. V tomto směru jsme odhodláni jít ostatním příkladem.
Všichni zákazníci Providentu:

  • si zaslouží korektní jednání a respekt;
  • obdrží profesionální servis, který je flexibilní a pro ně výhodný;
  • dostávají nabídku zodpovědných a transparentních finančních produktů a služeb;
  • nesmí být vystavováni tlaku, aby si vzali vyšší než požadovanou půjčku;
  • dostávají přesné informace, které jim umožní porozumět klíčovým vlastnostem produktů a služeb Providentu. Na jejich základě pak mohou učinit informované rozhodnutí o vhodnosti těchto produktů a schopnosti plnit své závazky;
  • mají náš respekt a pochopení zejména ve chvíli, kdy mají problém plnit své smluvní závazky;
  • mají jistotu, že jejich údaje zůstanou důvěrné.

Obchodní partneři

Obchodními partnery jsou naši dodavatelé zboží a služeb a externisti, kteří přicházejí do styku s našimi zákazníky. Naši obchodní partneři mohou někdy vystupovat jako zástupci naší společnosti nebo jsou kontaktním bodem pro další osoby a organizace, které nás ovlivňují. Proto je nezbytné, aby i oni dodržovali naše standardy.
Všichni obchodní partneři Providentu:

  • pracují v prostředí vzájemné důvěry a respektu;
  • dostávají své odměny včas a v rámci smluvních lhůt;
  • jsou si vědomi toho, jaká jsou kritéria pro výběr dodavatelů.

Životní prostředí

Provident se snaží dosáhnout efektivity a snižování provozních nákladů prostřednictvím řízení ekologického dopadu naší obchodní činnosti.
Provident zejména:

  • podniká kroky vedoucí k plnému porozumění dopadu svých aktivit na životní prostředí;
  • při veškerém rozhodování zvažuje dopady na životní prostředí;
  • snaží se snižovat využívání zdrojů, zejména paliv, a současně chce dosáhnout snížení uhlíkových emisí.

Komunity a širší společnost

Provident jedná odpovědně a bezúhonně vůči celému svému okolí. Firma bude nadále vyhledávat a oslovovat různé osoby a organizace a žádat od nich zpětnou vazbu, kterou budeme analyzovat a reagovat na ni.

Provident:

  • se chová jako odpovědný člen společnosti a pozitivně působí na prostředí a komunity, v nichž funguje;
  • vytváří pracovní místa a platbou daní má za cíl stimulovat lokální ekonomiku;
  • podporuje a poskytuje širší veřejnosti a komunitám přístup ke korektním a transparentním finančním službám;
  • uzavírá partnerství v rámci komunit a investuje do nich prostřednictvím času, financí i dobrovolnických aktivit.

Setkali jste se s porušením etického kodexu? Oznamte to, prosím.

Oznámení týkající se možného protiprávního a neetického jednání v Provident Financial s.r.o.

Oznámení o možném protiprávním a neetickém jednání můžete podat v případě, že jste se o takovémto jednání v Provident Financial s.r.o. (dále jen „Společnost“) dozvěděli v souvislosti se svou prací nebo jinou obdobnou činností pro Společnost. To znamená kromě pracovněprávního vztahu např. i při samostatné výdělečné činnosti nebo činnosti na základě smlouvy mezi Společností a jejím dodavatelem či jako uchazeč o zaměstnání.

Konkrétně můžete oznámit např. podvodné jednání, přijetí/poskytnutí úplatku, zpronevěru, sexuální obtěžování, diskriminaci, vyhrožování, zneužití klientských dat nebo praní špinavých peněz.

Osoba příslušná k příjmu a zpracování oznámení

Přijímáním a zpracováním oznámení ohledně možného protiprávního či neetického jednání v rámci Společnosti jsou pověřeni Mgr. Jakub Antoš, Mgr. Zuzana Hrdinová a Mgr. Zuzana Čelustková (dále též „příslušné osoby“).

Způsoby podání oznámení

Oznámení ohledně možného protiprávního či neetického jednání v rámci Společnosti lze podat následujícími způsoby:

Oznámení můžete učinit i anonymně v případě oznámení protiprávního jednání z oblasti legalizace výnosů z trestné činnosti a financování terorismu. Doporučujeme toto oznámení podat prostřednictvím vnitřního oznamovacího systému WhistleB, který umožňuje komunikovat s oznamovatelem, aniž oznamovatel uvede své kontaktní údaje.

Lhůty k vyrozumění oznamovatele

O přijetí oznámení Vás jako oznamovatele příslušná osoba vyrozumí písemně nejpozději do 7 dnů ode dne jeho přijetí, pokud jste výslovně nepožádal příslušnou osobu, aby Vás o přijetí oznámení nevyrozumívala, nebo je zřejmé, že vyrozuměním o přijetí oznámení by došlo k prozrazení totožnosti oznamovatele jiné osobě.

Příslušná osoba Vás jako oznamovatele vyrozumí o opatřeních přijatých Společností v návaznosti na vaše oznámení nejpozději do 30 dnů ode dne přijetí oznámení. V případech skutkově nebo právně složitých oznámení lze tuto lhůtu prodloužit až o 30 dnů, nejvýše dvakrát, v takovém případě budete písemně vyrozuměni o prodloužení lhůty i jeho důvodech před uplynutím lhůty. V případě, že nebude shledáno podezření ze spáchání protiprávního jednání nebo že by se oznámení zakládalo na nepravdivých informacích, budete o tom rovněž informováni.

Ochrana oznamovatele

Příslušná osoba zachová přísnou důvěrnost ve vztahu k vaší totožnosti, k údajům o dalších fyzických osobách i ve vztahu k informacím uvedeným v oznámení.

Jako oznamovatel máte nárok na ochranu proti jakýmkoli odvetným opatřením i pouhé hrozbě takových opatření. Podmínkou nároku na tuto ochranu je, že oznamovatel měl oprávněné důvody se domnívat, že oznámené informace o porušení byly v době oznámení pravdivé a že tyto informace spadaly do oblasti působnosti směrnice.

Instituce pro alternativní podání oznámení

Oznámení je možné, pokud se nedomůžete prošetření Vašeho podnětu Společností, alternativně podat k Ministerstvu spravedlnosti , a to i v případě, že máte pochybnosti, zda zjištěné skutečnosti představují protiprávní jednání. Tento způsob podání se však nevztahuje na oblast AML. Podle AML zákona se oznámení o porušení AML zákona vždy oznamují Finančnímu analytickému úřadu (místo Ministerstvu spravedlnosti).

Často kladené dotazy

Vše vyřídíte z pohodlí vašeho domova. O půjčku můžete zažádat prostřednictvím vyplnění online formuláře nebo telefonicky na čísle 800 148 148. Následně, nejpozději do jednoho pracovního dne, vás bude kontaktovat osobní finanční asistent a domluví s vámi termín osobní schůzky. Na této schůzce vám vysvětlí proces poskytnutí půjčky a vyplní s vámi příslušný formulář.

V případě hotovostní varianty půjčky vám budou peníze vyplaceny při podpisu Smlouvy přímo osobním finančním asistentem. V případě bezhotovostní varianty půjčky bám peníze převedeme na bankovní účet nejpozději do 3 pracovních dnů od podpisu Smlouvy a telefonického ověření osobních údajů zákazníka a údajů uvedených ve Smlouvě.

Platný občanský průkaz nebo povolení k trvalému/dlouhodobému pobytu na území ČR nebo cestovní pas. Doklad o trvalém příjmu doložený nejčastěji výplatními páskami, výpisem z účtu nebo v případě OSVČ daňovým přiznáním. V případě hotovostní varianty půjčky také doklad potvrzující adresu vašeho bydliště (SIPO, nájemní smlouva apod.).

RPSN (roční procentní sazba nákladů) je číslo, které umožňuje spotřebiteli lépe vyhodnotit výhodnost nebo nevýhodnost poskytovaného úvěru. RPSN udává procentuální podíl celkových nákladů spotřebitelského úvěru za jeden kalendářní rok.

Využijte služeb svého osobního finančního asistenta nebo se ozvěte na bezplatnou zákaznickou linku 800 148 148 v pracovních dnech 8-20h, o víkendech 9-13h nebo zašlete dotaz na zakaznicky.servis@provident.cz.

VÍCE DOTAZŮ